Poradenstvo
Poskytujeme poradenstvo
- Poradenstvo v okruhu tém vzdelávania.
- Poradenstvo a organizácia podujatí v zmysle pravidiel diplomatického protokolu, spoločenskej etikety .
Koučing
Koučovaním sa zameriavame na zvyšovanie výkonnosti prostredníctvom rozvoja osobnosti. Touto nedirektívnou technikou podporujeme dosahovanie profesijných, ale i osobných cieľov. Uskutočňujeme to prostredníctvom koučovacích rozhovorov, pri ktorých je uplatňovaný individuálny prístup, ktorý je „šitý na mieru“ každému klientovi. Rozsah i zameranie koučingu sú vždy konkrétne prispôsobené očakávaniam a potrebám klienta. Koučing je vhodný pre manažérov na vyšších a stredných stupňoch firemnej hierarchie, ale môže byť cenným nástrojom rozvoja i pre ďalších zamestnancov.
Náš postup:
- pracujeme na tom, aby si klient uvedomil, ktoré témy sú z hľadiska ďalšieho rozvoja jeho práce a vlastnej osoby dôležité
- rozoberáme témy, na ktorých si klient želá pracovať
- napomáhame hľadať riešenia pre situácie, ktoré sú pre klienta problematické, alebo sa potrebuje zorientovať v najefektívnejších postupoch
- podporujeme autentické sebavyjadrenie klienta, rešpektujeme jeho osobnosť, zvyky a skúsenosti
Od klienta si tento prístup vyžaduje chuť meniť sa, pracovať na sebe, premýšľať nad novými konceptmi správania sa, koncentráciu, energiu a výdrž. Klient by mal byť pripravený na spochybnenie jestvujúcich štruktúr myslenia a vzorov.
Tiež snaha presadiť potrebné zmeny, ale aj pripravenosť na prekonanie kríz pri riešení problémov. Toto sa nedeje jednoducho a ľahko, často to ide len pomaly a trvá to dlho. Je však potrebné tešiť sa na úspech.
Oblastí koučovania, ktorými sa zaoberáme:
- Definovanie priorít v práci i v živote
- Znižovanie škodlivého stresu
- Zvyšovanie výkonnosti
- Riadenie seba v čase
- Riešenie ťažkých a konfliktných situácií
- Vyjednávanie
- Sebaprezentácia a prezentácia produktov
- Prezentačné zručnosti
- Sebamotivácia a motivácia podriadených
- Obtiažne rozhovory, rozhovory s podriadenými, dávanie negatívnej spätnej väzby
- Presvedčovanie klientov, nadriadených…
- Obchodné rozhovory
- Delegovanie
- Riadenie a vedenie ľudí ( techniky príkazu, zadávania nepríjemných úloh, motivačné techniky)
- Budovanie pracovného tímu, riešenie situácií v tíme s cieľom posilnenia výkonu a pozitívnej atmosféry v tíme
- Zavádzanie zmien vo firme